Tre år senare

Hej, fina ni!!
Jag ser på statistiken att några av er fortfarande går in på denna blogg, tre år efter att sista inlägget publicerades. Jag skulle bara vilja säga att jag har funderingar på att starta igång denna blogg igen, med Melinda i mina tankar. Jag saknar henne och tänker på henne ofta. Jag har kollat igenom våra gamla konversationer kring idén att starta denna blogg, och nu känner jag mig så himla pepp på att börja igen. 
 
Just nu är jag inne i en flyttprocess, och har därmed gått igenom gamla teckningar ifrån källaren. Jag hittade en teckning jag gjort som påminde väldigt mycket om Melinda. Jag minns hur mycket hon inspirerade mig, fick mig att vilja fortsätta utvecklas, hon var verkligen fantastisk. Jag tror aldrig att jag förklarade för henne hur mycket hon inspirerade mig. 
 
Hur som helst! Jag ritar fortfarande. Jag försöker fortfarande utvecklas, och jag inspireras fortfarande utav Melindas magiska line-arts. 
Om du vill se nåt, spana in min instagram! Där lägger jag upp vad jag brukar syssla med på dagarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim