Oh, it's a mess

Ett misslyckat akryl-ansikte. Visste inte ens om jag hade rätt material, ehe. Har även svårt för att måla med penslar, föredrar pennor. What a shame. 
Jag övar även inför ungdomens vårsalong, en utställning för konstnärliga ungdomar. Jag vill hemskt gärna bli antagen till den, men alltså... jag ritar så korvigt. Blir jag nöjd med något inser jag senare att det inte alls blir så bra. Jag har antagligen för små papper. Vill måla stort! På bilden nedanför är en översikt över mitt rum och mina bilder. Vad tycker ni? Vad kan jag förbättra, liksom?
 

Kommentarer
Postat av: Me

Älskar sånahär inlägg<33 DU ÄR BÄST! Seriöst älskar dina bilder! Jag får en massa inspiration när jag ser dem. Queen är du!

Svar: Herregud, tack!! -Rosanna
Rosanna K

2014-06-27 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim