Från Rosanna

Jag tänker på dig varje dag. Du finns i mitt liv. När en annan nära person till mig gick bort hamnade en del utav henne i mig, och nu är du här också. Du har varit en så bra inspiration till mig, vad skulle jag gjort utan dig? Uppmuntrade mig till att fortsätta, jag vet inte om du visste det. Vi var på samma plan, jag kände hur ont det gjorde i dig och nu är du borta. 
Varför fortsätter jag skriva i en lugn ton när jag bara vill fucking skrika?! Jag vill vara med dig!! Allt fint förvandlas till smärta, men ingenting var ditt fel. Du är en sån stark människa, så fin och så bra. Fylld utav liv. Så ja, du finns kvar hos mig. För alltid, darl. 
 
 
Bild ritad av Melinda 
 
Melinda startade ett projekt 2012 där hon, Ebba och jag skulle starta en konstblogg. Det blev inte så mycket med det, för vi höll inte så mycket kontakt. Nu är vi tillbaka igen, jag och Ebba! Melinda kommer alltid att finnas kvar hos oss, och vi ska hålla denna blogg aktiv som ett minne till henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim