För typ exakt ett år sedan

Bild från violent.se (en utav mina bloggar)
 
Jag förstår inte hur jag var så dålig på att rita näsor när jag var 16.
Jag menar, det är inte så svårt som det verkar. Det krävs en veckas övning.  
Visst, jag är värdelös på att rita av saker på pricken, jag har liksom inte det i mig. Jag börjar med något, sedan fortsätter det till något eget. Är det en bra eller dålig egenskap?
Anyways, detta var nog min bästa bild som 16-åring. Jag har utvecklats, kommit in i värsta flowet under de senaste månaderna, suttit och ritat mitt i natten. Det är ju då kreativiteten är som bäst! Jag vet att jag inte är inte den enda som känner så. Hur såg era teckningar ut för ett år sedan? Visa hemskt gärna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim