Målat med GLITTERFÄRG

Dessa färger är till för typ ungar i femårsåldern, men är nu även till för mig!! Haha. Glitterfärg eller glitterlim som jag var ute efter först finns typ överallt i leksakshörnan i alla möjliga butiker. Lite basic färger, kanske, men jag antar att man kan blanda lite! Jag var först ute efter ett silvrigt glitter men detta blev mycket bättre! 40:-
Värsta idén att måla med glitter, ju!! ;-)
 
 
Såhär blev resultatet (obs glittrigare i verkligheten):
Och en inzoomning! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Blunts

Väldigt vackert!

2014-07-11 @ 18:53:07
Postat av: Unicorn

Har du Instagram? Vad heter den isf?

2014-07-11 @ 19:58:23
URL: http://drawaunicorn.blogg.se
Postat av: Josefine

Något jag brukar göra på skolan är att blanda hobbylack med glitter, då kan en få precis den färg och mängd glitter som önskas + lacket framhäver glittret. Det går dessutom att blanda i lite färg :)
Du är helt fantastisk talangfull btw!

Svar: Åh, tack för tipset! Ska nog prova det!
Rosanna K

2014-07-11 @ 20:13:38
Postat av: Crazie -

Åh så coolt det blev, måste definitivt prova detta själv! ^^

2014-07-12 @ 09:14:31
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim